Folyamat-modellezett labdarúgó képzés

Problémafelvetés:

Az edző sok tanfolyam elvégzése után sem tudja, hogy mikor, mit, miért, miként, hogyan, mennyiből- mennyit kéne oktatnia edzésen?

Nincs egy mérőeszköze, amely mutatná a haladást, nincs egy iránytűje, ami mutatná az irányt.

A helyes metodika megtalálásában segít ez a konferencianap, amely magát a mérőműszert adja a hallgató kezébe.

Elmélet:

  • a futball térmodellje
    • támadási, védekezési formák
  • a futball folyamatmodellje
    • a játék mentális és motoros célja
    • játékfeladatok és játékelvek
    • játékállapotok
    • vezérlő jelek a futballpályán
    • beavatkozási lehetőségek a folyamatba
  • a tér és időmodell kapcsolata
  • folyamatmodell funkciója (iránytű, diagnoszta műszer, terápiás műszer, méri a haladást (mutatja a célig hátra lévő utat, mutatja a megtett utat))
  • oktatási módszertanok (tanterv típusú, periodizáció, problémamegoldáson keresztüli oktatás)
  • stílusperiodizáció
  • gyakorlat
    • problémamegoldó edzés
  • hibajavítás módszertani kérdéssora

Gyakorlat:

  • Mintaedzések

Órarend:

  • Képzési módszertanok a világ futballjában
  • Folyamatmodellezett labdarúgás
  • A képzés elvei
  • A felkészítés elvei
  • Folyamatmodellezett labdarúgó képzés
  • Csapatjáték-analízis
  • Egy konkrét futballprobléma részletesen
  • Célok és feladatok a labdarúgásban
  • Interaktív kommunikáció az edzésen
  • Funkcionális kommunikáció a mérkőzésen
  • Alsó korosztály típusproblémái
  • Futballoktatás játékon keresztül
  • Problémamegoldó edzések
  • Csoportfoglalkozás

Töltsd ki kvízünket!

Töltsd ki a Folyamatmodellezett labdarúgóképzés kvízünket!

Ha az eredményed nem jó, akkor szeretettel várunk tanfolyamunkon!